Hrajte o nový kávovar NESCAFÉ® Dolce Gusto® s hudebníkem will.i.amem!

Soutěžit můžete od 29.9.2016 0:01:00 do 12.10.2016 23:59:00

Chcete si zkusit být kreativní v přípravě kávy jako držitel GRAMMY – hudebník will.i.am a vyhrát nejnovější kávovar?

NESCAFÉ® Dolce Gusto®, nekonvenční prémiový systém pro přípravu kávy, oznámil spuštění své nové globální kampaně „Creativity Reinvents The Classics“, ve které vystupuje will.i.am, slavný hudebník a držitel GRAMMY

Nová kampaň oslavuje schopnost tvůrčího ducha vytvářet vskutku jedinečné hodnoty, a to prostřednictvím paralely mezi kreativitou tvorby hudby a přípravy kávy.

Ve spotu will.i.am aranžuje svoji vlastní verzi kultovního hitu (Sittin' On) The Dock of the Bay od Otise Reddinga. Tento záběr se střídá s pohledem na systém NESCAFÉ® Dolce Gusto®, který transformuje obyčejný šálek kávy na jedinečný kávový prožitek.

Jak říká i sám will.i.am: „Není nic kreativnějšího, než zdokonalovat klasiku.“ 
 
Milovníci kávy se vždycky snaží najít tu nejlepší kvalitu i styl přípravy a konzumace svého oblíbeného nápoje. Kampaň „Kreativita zdokonaluje klasiku“ ukazuje, jak NESCAFÉ® Dolce Gusto® umí – díky tomu, že se inspiruje skutečnou kreativitou - nabídnout opravdový prožitek z kávy, který jde daleko za hranice toho, co člověk očekává.

SOUTĚŽ

Chcete se nechat inspirovat a vyhrát nejnovější kávovar, se kterým budete moct být kreativní? Zapojte se do soutěže! Hrajeme o 1x kávovar NESCAFÉ Dolce Gusto a kapsle v hodnotě 2000 Kč.

Tato soutěž se řídí všeobecnými marketingovými podmínkami.

Pravidla soutěží na webech společnosti VLTAVA LABE MEDIA a. s. najdete zde.

Soutěž již byla ukončena.

Soutěžní otázka

Který z následujících songů je od will.i.ama?

Soutěž již byla ukončena.

2008 - 2017 © VLTAVA LABE MEDIA a.s.

Všechna práva vyhrazena