Coca-Cola spouští novou globální kampaň „Taste the Feeling“

Vychutnávání si nápoje Coca-Cola může z každého okamžiku udělat jedinečný zážitek. Na nedávné akci v Paříži představil marketingový ředitel společnosti Marcos de Quinto novou globální marketingovou strategii, která poprvé v historii společnosti pokrývá všechny výrobky značky Coca-Cola dostupné na českém trhu, tedy Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero, pod jednu ikonickou značku ve společné globální kreativní kampani „Taste the Feeling“.

Strategie „One Brand“:
•    Posiluje globální hodnotu a ikoničnost značky Coca-Cola napříč celou obchodní známkou a snaží se sjednotit celou rodinu Coca-Cola pod značku, která je jedničkou na světovém trhu nápojů.
•    Je realizována v globální kampani „Taste the Feeling“, která využívá univerzální příběhy a momenty z každodenního života k oslovení zákazníků na celém světě.
•    V kampani je produkt základem kreativní myšlenky, kterou je oslava každodenního potěšení z vychutnávání si nápoje Coca-Cola.
•    Vyzdvihuje to, že společnost klade důraz na možnost volby spotřebitelů, kteří si mohou vybrat takový nápoj Coca-Cola, který odpovídá jejich chuti, životnímu stylu i preferencím.

„Každý den miliony lidí na celém světě sáhnou po ledově vychlazeném nápoji Coca-Cola,“ uvedl Marcos de Quinto, ředitel marketingu v The Coca-Cola Company. „Nový přístup ‚One Brand‘ využije sílu značky Coca-Cola u všech produktů, které tuto ochrannou známku používají, aby zdůraznil náš závazek dát zákazníkům velkou možnost výběru. Jedná se o výraznou investici do všech produktů Coca-Cola, která má každému ukázat, že si může vychutnat výjimečnost ledově vychlazeného nápoje Coca-Cola s kaloriemi nebo bez či s kofeinem nebo bez.“

De Quinto dodává: „Více než kdy jindy si uvědomujeme, že různí lidé chtějí od značky Coca-Cola různé věci, ale ať už chtějí cokoliv, chtějí především skvělou chuť a osvěžení. Se strategií „One Brand“ opouštíme koncept kampaní pro více značek a namísto toho přicházíme s kampaní, která bude jediná a společná jak pro naši ikonickou značku, tak i zároveň oslavuje produkt samotný.“

Kampaň „Taste the Feeling“ bude během roku 2016 postupně spuštěna na všech trzích po celém světě a bude obsahovat celou řadu prvků, mezi nimiž bude:
•    10 televizních reklam
•    více než 100 vizuálů
•    nový systém vizuální identity
•    nová hymna a znělka
•    interaktivní digitální aplikace s možností sdílení

Kreativní kampaň vychází ze základních složek značky Coca-Cola – rukopisné logo, červený kruh a ikonická skleněná lahev – pojatých moderním způsobem a založených na skutečných a autentických okamžicích propojených společně s produktem.

Společnost Coca-Cola oslovila při rozvoji kampaně kreativce z 10 různých agentur na celém světě, aby vytvořili návrh nových televizních reklam. Finálních 10 verzí televizních reklam vzniklo ve 4 vybraných agenturách, Mercado-McCann, Sra. Rushmore, Santo a Ogilvy & Mather New York. Jednotlivé spoty dávají divákům možnost na chvilku nahlédnout do intimního prostředí každodenních příběhů, pocitů a životních zkušeností, které lidé zažívají, když si vychutnávají ledově vychlazený nápoj Coca-Cola. Na konci každé reklamy se celá rodina produktů značky Coca-Cola představuje společně pod slavným červeným kruhem Coca-Cola.

„Ledově vychlazená Coca-Cola je něco, co nemá na světě obdoby,“ uvedl Rodolfo Echeverria, viceprezident pro globální kreativní kampaně, digitální svět a propojení se spotřebiteli v The Coca-Cola Company. „Kreativním zadáním kampaně bylo oslavit to jednoduché potěšení z vychutnávání si ledově vychlazené Coca-Coly, díky níž je každý okamžik výjimečný. Univerzální momenty a příběhy vylíčené v kampani byly vytvořené tak, aby oslovovaly naše zákazníky po celém světě. Stejné obrázky a stejné televizní reklamy, které nasadíme v Japonsku, se budou objevovat i v Itálii, v Mexiku a na celém světě.“

Kampaň startuje 6 televizními spoty, z celkového počtu 10 reklam, zbylé 4 budou následovat v průběhu roku 2016. Hlavní spot kampaně „Anthem“ (Mercado-McCann) zachycuje každodenní životní okamžiky, které spojuje Coca-Cola – jako je bruslení s přáteli, první rande, první polibek a první láska. Spot bude v roce 2016 nasazen na všech trzích.

Hudebním podkresem „Anthem“ je původní skladba vytvořená pro tuto kampaň a nazvaná „Taste the Feeling“. Značka Coca-Cola na vytvoření a nahrání této písně spolupracovala se společností Music Dealers. V této skladbě bude zpívat mladý umělec Conrad Sewell, zpěvák narozený v Londýně, ale vyrůstající v Austrálii. Ten se proslavil svým zpěvem v singlu „Firestone“, jenž na Spotify zaznamenal více než 300 milionů přehrání a který si koupilo více než 3 miliony lidí. Hymna obsahuje zvukový motiv inspirovaný tím, jak zní vychutnávání si nápoje Coca-Cola – otevření láhve, zasyčení a osvěžení. Tato nová znělka se bude objevovat během celé kampaně.

„Break Up“ (Santo) sleduje vztah jednoho mladého páru od první schůzky a počátečního zamilování až po divoký rozchod a nakonec usmíření nad ledově vychlazenou Coca-Colou. Spot obsahuje píseň „Made for You“ od mladého umělce Alexandra Cardinale.

„Brotherly Love“ (Santo) zpodobňuje univerzální příběh lásky a sporu v rodině v podobě jedinečného, i když někdy náročného vztahu mezi dvěma bratry. Mladší bratr zjišťuje, že mu došla ledově vychlazená Coca-Cola a starší bratr mu přispěchává na pomoc. Spot obsahuje novou verzi hitu „Hey Brother“ od známého skladatele a hudebního producenta Aviciiho.

V návaznosti na partnerství, které jsme zahájili už v roce 2014, požádala Coca-Cola Aviciiho také o vytvoření remixu hymny kampaně „Taste the Feeling“ se zpěvem Conrada Sewella, který vznikne ve dvou verzích pro kampaně UEFA EURO 2016™ a pro olympijské hry v Riu 2016™.

Mezi dalšími televizními reklamami, které se v rámci kampaně objeví na různých trzích, budou:
•    „Under Pressure“ (Ogilvy & Mather) vypráví příběh každodenního stresu a „tlaku“. Spot zdůrazňuje, jak je důležité se občas zastavit, uvolnit napětí a vychutnat si aktuální okamžik.
•    „Supermarket“ (Sra. Rushmore) vypráví příběh mladé pokladní, kterou okouzlil pohledný mladý zákazník, který se zastavil, aby si vychutnal ledově vychlazený nápoj Coca-Cola.
•    „What is a Coca-Cola For?“ (Sra. Rushmore), „Professor“ (Sra. Rushmore), „ArcticSummer“ (TheCyranos-McCann), „EmptyBottle“ (Mercado-McCann) a „Real Enjoyment“ (Mercado-McCann) budou spuštěny během roku 2016.
Kampaň obsahuje více než 100 vizuálů vytvořených známými módními fotografy Guyem Arochem a Nachem Riccim. Jejich obsahem jsou lidé z celého světa vychutnávající si ledově vychlazenou Coca-Colu v různých každodenních situacích. Nové vizuály budou použity na billboardech, v prodejnách i v digitálních médiích.

Další novinkou, kterou společnost Coca-Cola představí, bude interaktivní digitální aplikace určená ke sdílení, sestavena z různých GIFových scén, které odrážejí pocity spojené s pitím nápoje Coca-Cola jejichž podkresem bude hymna „Taste the Feeling“. Tato aplikace umožní uživatelům vystřihnout GIF konkrétní scény, upravit jej přidáním vlastních pocitů a pak sdílet na sociálních platformách s hashtagem #TasteTheFeeling.
Více informací, nové reklamy i vizuály kampaně naleznete ZDE.

 

 
Mateřská dovolená Ošetřovné Kalkulačky
comments powered by Disqus
Celý program

2008 - 2016 © VLTAVA LABE MEDIA a.s.

Všechna práva vyhrazena