starosti (3)
pokky (5.5.2010 12:32): "Ve škole mam dost problémů docela,nejde mi učení protože na to s jistý části kašlu ale prostě nebaví mě to,jsem na střední fotografické škole tak k čemu mi tady je matika,chemie a podobně když to jak fotograf už nebudu…"
Problémy ve škole i po ní (49)

Pokud máte problém, který se týká školní úspěšnosti Vašeho dítěte či řešíte neblahou situaci v práci, právě pro Vás je zde tato poradna.
Odborní poradci: Tereza Malá
Odpovědět na příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů. Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky obsahující vulgární výrazy a urážky.
starosti
Ve škole mam dost problémů docela,nejde mi učení protože na to s jistý části kašlu ale prostě nebaví mě to,jsem na střední fotografické škole tak k čemu mi tady je matika,chemie a podobně když to jak fotograf už nebudu potřebovat,základy už mam.A za další se mi nadaří zapadnout do naší třídy,možná je to tím že jsem stydlivá ale hodně mě to trápí,mam zážitky ze šesté třídy kde mě šikanovali,tak si to asi nesu sebou dodnes.Co mam dělat?
Re: starosti
Ahoj Pokky,
snad nebude vadit, že Ti budu tykat, ale je to alespoň trošku osobnější, viď? Vidím, že to nemáš zrovna jednoduché. Problémy s učením a spolužáky. To není žádný med. Pojďme se na to podívat spolu.
Nejprve se podíváme na Tvé předměty a školní úspěšnost. Vím, že je náročné dostat do hlavy informace, které nám přijdou nepotřebné. A základem je to, abychom se dokázali nadchnout pro danou věc či se k tomu alespoň přemluvili v rámci nutného obstání.
Musím se přiznat, že moc nerozumím tomu, co obnáší obor fotografování. Možná bys mě mohla poučit Ty. Co můžeš jednou dělat? Jak bys, se ráda profesně realizovala? Máš už nějakou představu? Plánuješ se třeba zdokonalovat na vysoké škole?